אירגון המשרד באמצעות ארונות | נגר אחד

אירגון המשרד באמצעות ארונות

אם הגעתם למצב בו אתם יושבים במשרד וכל מה שאתם רואים סביבכם זה קלסרים בערימות, והמחשבה שעוברת לכם בראש "אנחנו חייבים מקום גדול יותר"..  אולי אנחנו נוכל לחסוך מכם את המעבר למקום חדש באמצעות הוספה ושינוי של ריהוט ופתרונות איחסון על מנת לנצל את המקום הקיים בצורה טובה יותר.

ברגע שהעובדים נאלצים לבזבז זמן יקר בהתרוצצות במשרד במרדף אחר קלסרים ותיקים, ושולחנות שפתחו את הבוקר בצורה מאורגנת ומסודרת, עד סגירת היום בצהריים נראים כמו אחרי סערה, והרבה מאמץ מושקע בסדר וארגון. העבודה הופכת יעילה פחות וכתוצאה מכך גם ההספק נפגע וכשזה קורה אז כסף הולך לאיבוד במקום לחשבון הבנק של העסק.

ארון משרדי במידות הנכונות ובמיקום הנכון יענה על הצרכים של העובדים שלכם ויעזרו להם לבצע את העבודה השוטפת שלהם בצורה יעילה וטובה מבלי לבזבז זמן על אירגון מחדש של סביבת העבודה כל יום.
עצם המחשבה על הסדר עלולה להסיח את הדעת מהעבודה ולפגוע ממש בתהליך העבודה.

כל פינה במשרד, חדר, קיר ומה לא יוכלו לשמש אתכם ולתת לכם פתרונות שיקלו על חייכם בעבודה. ולפעמים מספר תוספות או שינויים קטן יכול ליצור את ההבדל בין מעבר למשרד חדש למקום חכם המאורגן נכון באמצעות ריהוט משרדי.
בניית אתרים
0
דף הבית טלפוןwaze פייסבוק