דלפק קבלה משרדי | דלפקים למשרד | נגר אחד

דלפק קבלה משרדי

דלפקים ועמדות קבלה הפכו לחלק בלתי נפרד מעיצוב חלל הכניסה למשרד ותחום הריהוט המשרדי, במשרדים ועסקים רבים בוחרים להציב דלפק קבלה ללקוחות החברה בכניסה למשרד. דלפק קבלה יכול ליצור רושם מקצועי ואדיב עבור לקוחות החברה, במיוחד אם מספר רב של לקוחות מגיעים למשרד מדי יום. עמדת קבלה נעימה יוצרת רושם ראשוני מזמין ומסביר פנים ללקוח, כאשר הוא מגיע למשרד לראשונה.
לצורך הזמנת דלפק קבלה חשוב ומומלץ להידרש לשיקולים שונים: האם רוב המבקרים במקום שבו ניצב הדלפק הם עובדי המקום או אורחיו, מה המקום העומד לרשותכם, כמה אנשים אמורים לאייש את עמדת העבודה, האם נדרשות מחיצות להפרדה לשמירה על פרטיות ועוד.
אין ספק כי כל מקום אשר מכבד את עצמו חייב שיהיה לו דלפק קבלה שם מציבים אדם אשר מקבל את כל האנשים והקהל הרב אשר מגיע על מנת לענות על שאלות וטענות, למלא טפסים באם הצורך, לכוון אל המקום הנכון ולהיות שם על מנת לסייע בכל דבר שהם שהלקוח ואפילו לעיתים העובד יצטרך.

מבחינת עיצוב דלפק קבלה משרדי:
ישנם סוגים רבים של דלפקי קבלה, וניתן להתאים את הסגנון לתדמית הקיימת של החברה: מכיוון שדלפק הקבלה הוא הדבר הראשון שהלקוח נתקל בו כאשר הוא נכנס למשרד, חשוב שהדלפק ישדר מסר נכון, שמתאים לשאר המשרד בסגנון שלו ובמראה החיצוני שלו, הן מבחינת הצבעים והן מבחינת הסגנון.
דלפק מודרני וצעיר, דלפק עץ פשוט בעל מראה נקי או דלפק יוקרתי ומפואר. החומרים והצבעים שמהם ניתן לבחור הם רבים מאוד, וחשוב להתאים את הדלפק למראה הכללי של המשרד ולתדמית שברצונכם להקרין ללקוח הנכנס.

כיצד לבחור דלפק קבלה

דלפק קבלה הינו הכרחי ליצירת אוירה עסקית ומקצועית בתוך המשרד.

דלפק הקבלה הוא זה המקדם את פני הבאים, בין אם הם העובדים של החברה לבין אם הם לקוחות פוטנציאליים והוא פריט ריהוט עיקרי שנתפס בעין (בעצם החלל שהוא תופס) ויוצר יחד עם החלל סביב את הרושם הראשוני על החברה והצלחתה.

כניסה עם דלפק גדול ומרשים יתן למבקר רושם שהחברה רצינית, מבוססת ומצליחה.

יש הטוענים שיותר מ 80% מהמבקרים פעם ראשונה במשרד מסוים בודקים את סביבת העבודה לפני שהם מחליטים לעבוד עם אותו עסק.
 

דלפק קבלה DL דלפקי קבלת קהל למשרדים דלפקי קבלת קהל למשרדים בעיצוב יוקרתי דלפק קבלה 1


במה להתחשב כשרוצים לבחור דלפק קבלה משרדי:

דלפק קבלה מלבד חשיבות היותו אסטתי ומרשים חשוב שהדלפק צריך להיות שימושי/פונקציונלי, כלומר צריך לענות על הצרכים של אלה המשתמשים בו.

בבחירת דלפק קבלה יש להתייחס למשתנים הבאים:

1. גודל החלל, מידות החדר.

2. המיקום והגודל של מעברים, חלונות, דלתות, פתחים אחרים

3. מספר האנשים שיישבו בדלפק הקבלה וישתמשו בו כשולחן העבודה שלהם.

4. העבודה המתבצעת על ידי העובדים תכתיב באיזה ריהוט משלים יהיה צורך (כגון: ארגזי מגירות, ארונות אחסון, קלסרים וכיוב')

5. מי מקבל השירות בדלפק. האם עובדי החברה או גם לקוחות.

6. האם זהו דלפק לקבלת קהל ועל כן יהיה נמוך שיאפשר שיחה בישיבה נוחה ויכלול מחיצות בין מקבלי הקהל, או לחלופין זה דלפק שהקהל מקבל את השירות בעמידה (כמו בבנק או מוסך) ולכן הדלפק גבוה יותר.


עמדות קבלה הפכו להיות מבוקשים כחלק מריהוט משרדי מלא, ולכן יש מבחר גדול של עמדות קבלה המותאמות לסוג המשרד, לכמות הלקוחות ולצרכים של החברה. כמו בבחירה רגילה של רהיטי משרד, כדאי לחשוב קודם כל מהם הצרכים של החברה על מנת לבחור את הדלפק המתאים ביותר. למשל, דלפק המעוצב כחצי עיגול יכול להתאים כאשר יש צורך ביותר מאשר כסא משרדי אחד, ואילו דלפק קטן ומרובע שיכול להכיל כסא משרדי אחד, מתאים לחברה קטנה יותר. חשוב גם שהדלפק יתאים לסגנון של ריהוט משרדי שכבר קיים במשרד.


 



0
תפריט דף הבית טלפוןwazeפייסבוק