שדרוג המשרד באמצעות ריהוט | נגר אחד

שדרוג המשרד באמצעות ריהוט

ריהוט משרדי המתוכנן בצורה נכונה יעשה עבור העסק שלכם המון.

עיצוב המשרד שלכם ובחירת הריהוט המשרדי שמגיע בעקבותיו היא משימה שמצריכה התאמה אישית לפי אופי העבודה, הרכב העובדים והלקוחות שאתם מארחים במשרד. כל הטיפים לבחירת ריהוט משרדי מנצח שיכול להשתלם לכם בטווח הארוך,

 

ריהוט משרדי חייב להכיל כמה כללים התקפים עבור רוב המשרדים הקיימים והם פרמטרים משמעותיים להתחשבות בזמן שאתם בודקים את השוק או כשאתם מקבלים הצעות מחיר.

  • על הריהוט להיות יעיל ונוח לעובדים
  • ריהוט למשרד בדרך כלל זול ממחיר השוק הפרטי
  • ניתן לרכז את הקנייה במקום אחד, במקרה הזה בנגר אחד.
 

בבואכם להקים או לשפץ את מקום העסק שלכם, חשוב שתדעו כי מקום העבודה הוא מקום בו העובדים מבלים מספר שעות לא מבוטל ביום, לכן עבודה משרדית מחייבת את התנאים האופטימליים לעבודה, זאת כדי להגדיל תפוקה, לשמור על מצב הרוח ולמנוע חיכוכים הנובעים מבעיות תקשורת או רעש. 

אם אתם מרהטים מוקד שירות לקוחות, הדגש צריך להיות על יצירת אווירת עבודה יעילה והפרדה בין עשרות או מאות העובדים המאיישים את המוקד, אך גם על יצירת אינדיבידואליות ופיתוח היצירתיות כדי שהעובדים לא ירגישו שהם באו לעבוד בפס ייצור.

סוג העבודה אמור להכתיב את סוג הריהוט, ולהפך – הריהוט צריך לשקף את ערכי המותג והחברה. אם יש לכם משרד היי טק, סביר להניח שתצטרכו גם לשים דגש על שעות ההפסקה של העובדים, להקפיד על מקום התכנסות מזמין ונוח לישיבות עם גורמים מבחוץ ופגישות עובדים לסיעור מוחות – ספות גדולות ושולחנות נמוכים יתנו הרגשה של בית ואווירה נינוחה יותר בהפסקה מן העבודה הקדחתנית של המשרד.

שדרוג המשרד בשולחן מנהל משרדים קיוביקלס מחיצות משרדים מחיצות משרדי

מרהטים את מחלקת השיווק? אם אתם מצפים מהעובדים שלכם לחשוב מחוץ לקופסה, ריהוט גנרי בצבע אפור או שחור לא יעביר את המסר בצורה נכונה ולא ייתן להם שום השראה. ברוב המשרדים הדגש או על עבודה דינמית והתאמה לשווקים משתנים וקצב עבודה גבוה, הריהוט צריך לאפשר לעובדים לנוע בחופשיות בין העמדות השונות, אך גם לשבת בנוחות ולתפקד ביעילות במשך כמה שעות ברציפות.

ריהוט המשרד הוא השלב הסופי של אבזור המשרד, תחילה עליכם להחליט כיצד יראה החלל של המשרד שלכם. האם הוא יהיה מורכב מחדרים או שהוא יהיה חלל אחד פתוח? האם יכיל משרדים פרטיים או חדרים בהם יעבדו כמה אנשים? בהתאם לכך ניתן להתקדם ולבחור סוגי ריהוט.

בין אם אתם בוחרים למלא את חלל העבודה בקיוביקלס (תאים משרדיים, אם אתם מתעקשים) או במשרדים אישיים או לכמה עובדים, הריהוט חייב להעביר מסר אחיד שיחזק את המותג. אם הלוגו שלכם מעוצב בצבע אדום, דאגו לשלב אותו ברהיטים – כיסאות אדומים בחללי העבודה, בחדרי הישיבות, בפינות הישיבה ובקפיטריה, תאורה אדומה, מראות אדומות בשירותים וכיו"ב.

חללי אחסון גם הם משמעותיים לעבודה פרודוקטיבית, אך נוטים להתעלם מהם לפעמים. תארו לעצמכם יושבים בחלל אחד במשך 9-10 שעות ללא שום קשר רגשי אליו, מבלי שיהיה לכם דבר אחד בו שגורם לכם לתחושת נינוחות או אפילו לחייך. נשמע נורא, לא? דאגו לצייד כל עמדה או משרד בכמה חללי אחסון כגון ארונית קטנה, מגשי דפים צבעונית, כוורת מדפים (מומלץ להימנע מארונות מסמכים מסיביים סגורים המשדרים תחושה רשמית מדי). גם נישות אחסון מגבס הן פתרון מצוין. לעובדים יהיה היכן לשים את התיק והחפצים האישיים שלהם וליצור פינה משלהם.

מארחים לקוחות במשרד? הריהוט יכול לסייע לכם רבות ביצירת רושם ראשוני חיובי ובהזדהות עם המותג, גם מבלי שתתאמצו. במשרדי עורכי דין או רואי חשבון, המסר הרצוי הוא שאתם מעניקים שירות אישי ללקוח, אמינים ויציבים. התמקדו בריהוט ארגונומי נוח שישמש את הלקוחות כבר בכניסה למשרד ובשימוש בצבעים המשדרים חדשנות וחמימות אך גם אווירה בלתי פורמלית ומלחיצה. מומלץ למקם בחלל המשרד רהיט יוקרתי ומסיבי כדי לשדר יוקרה ויציבות, אך לצידו לשלב פריטים מודרניים יותר שישדרו שאתם דינמיים.

בנוסף, עליכם ליצור את ההפרדה בין העובדים המייצגים לבין אלו שאין להם אינטראקציה עם הלקוחות. על המשרד להכיל ריהוט בהתאמה לחדרים (כפי שציינו בסעיף הקודם) וגם לשמור על "פרופיל נמוך" בחזית המשרד כדי לא להאפיל על המוצרים (אלא אם המוצרים שלכם הוא הריהוט עצמו). שאפו לשדר אחידות והתאמה למותג ולשירותים שאתם מוכרים, דוגמה מצוינת לכך הוא הריהוט במרכזי שירות של חברות הסלולאר בהם הרהיטים הם בצבע המותג ומשדרים הזדהות עמו כבר מהרגע הראשון שנכנסים אליהם.

ריהוט משרדי דורש מחשבה על מספר גורמים במקביל, אי אפשר לבחור ריהוט לפני עיצוב המשרד או לחילופין לפני מחשבה על יעילות העבודה אך יעילות העבודה קודמת לכל. מה עושים? חשוב לתכנן במקביל ולהקפיד על תנאי עבודה נאותים לעובדים תוך התחשבות במתן השראה וחיזוק הקשר האישי בין העובד למקום העבודה, גם הוא חלק ממערך של כמה מאות עובדים דומים. 

חישבו גם על הלקוחות – מה אתם רוצים לשדר להם, אילו מסרים הריהוט שלכם יכול לסייע לכם להעביר? בשוק כיום קיימות עשרות חברות המתמחות בעיצוב משרדים ובמתן פתרונות ריהוט בהתאם לצורכי הלקוח, ערכי המותג שלו, כמות העובדים ומעל לכל – הנוחות שלהם. רוצים לרהט את המשרד שלכם בריהוט הטוב ביותר?

​התחילו כאן!!!

בניית אתרים
0
דף הבית טלפוןwaze פייסבוק